sobota 1. prosince 2018

Knižní novinky a setkání s Anie Songe

Vítám vás u knižních novinek. Chtěla jsem je vydat už minulý týden, ale fotky se mi nelíbily a chodila jsem pořád pozdě dom, kdy už byla tma. Tak to nakonec zůstalo, až na tento víkend, ale to vůbec nevadí. Můžu alespoň přidat ještě jednu knižní novinku a to knížku od Anie Songe. <3



Nemohla jsem si nechat ujít další knížku od Roberta, tentokrát s názvem Do hĺbky duše


Opět sem dávám i diář od holek z A cup of style. Jako dárek jsem k němu dostala nálepky a jedny nálepky jsem si koupila a ještě To do list. :) 


A samozřejmě jsem si musela koupit Sama sebou. Jsem zvědavá, jak příběh skončí. Zatím jsem se do žádné knižní novinky nepustila, snažím se přečíst knížky z knihovny, než je budu muset vrátit. 


A nyní k setkání s Anie Songe. Anie s Lukášem objíždějí města s produkty a hlavně s knížkou Příběhy z vesmíru. S kamarádkou jsme čekaly na 30. 11., až přijedou do Olomouce. Odpoledne jsme se tedy vydaly do Olomouce do kavárny V lese, kde se autogramiáda konala. Kavárnu jsme ani jedna neznaly, takže jsme ji hledaly, došly jsme tam dříve. Říkaly jsme si, že si tam něco dáme, než to začne, ale byly jsme poslány pryč, že až od čtyř je otevřeno jen na autogramiádu. Šly jsme se tedy ještě projít k vánočním trhům a daly si punč. Před čtvrtou jsme se vydaly zpátky a už venku postávalo několik lidí. Dovnitř jsme se dostaly rychle. Koupila jsem si Příběhy z vesmíru u Lukáše a přešla za Anie. Předala jsem jí malý díreček- přívěsky z 3D tiskárny, které jsme s bráchou udělali, vyfotila se s ní, objala a prohodila pár slov. Bylo to milé setkání. Škoda, že je to tak rychlé. S kamarádkou jsme cestou z kavárny zavzpomínaly na pokec s Anie a Lukášem v kempu Hlučín, kde to bylo moc fajn. :)  


Ke knížce jsem dostala krásnou pohlednici a Anie mi napsala věnování. Mám tam k narozeninám, protože mám knížku od mamky k narozeninám, které mám za chvíli. A také mi Anie podepsala Továrnu na sny, kterou už mám delší dobu. :) 



Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)