sobota 29. prosince 2018

Kosmetické úlovky za měsíc prosinec

Vítám vás u letošních posledních kosmetických úlovků. Myslím, že každý rok píšu, že za prosinec je toho vždycky nejvíc, protože mám narozeniny a pak hodně věcí je z Vánoc. Jako pozadí jsem použila Kiehl's adventní kalendář- o něm se rozepíšu v dalším příspěvku.


Jako první sem dám věci do koupele- dvě pěny a tři sprcháče. Mám jich teď velkou zásobu, ještě s těmi, co už doma mám. Včera jsem si načala pěnu z Avonu a sprcháč také z Avonu a krásně voní po ovoci. 


V Havlíkově přírodní apotéce jsem si opět vzala Pečující a čistící ranní tříminutovou masku. Jsem zvědavá, jak mi půjde používat ji každé ráno. 


Růžový sprchový gel, který byl výše na fotce jsem měla v sadě s vůní- Spirit. Tuhle značku jsem myslím ještě neměla. 


Pak jsem dostala tuhle sadu krásných vůní, a když jsem to otevřela, tak jsem si říkala- Jééé takoví malí bobíšci :D Jsou to roztomilá balení a už se těším, až si je vystavím. 



Klasika lak na nehty a odlakovač. Toho není nikdy dost. 


Balea lak na vlasy jsem ještě neměla, tak jsem na něho zvědavá. 


Jak jsem psala v příspěvku zde, že mám radši černý odličovač Nivea, tak mám už zase další balení 


Kuk Tedík za rohem :D Malý pomocník nesmí chybět


Konečně mám ve své sbírce tvářenku Nars, po které jsem taky toužila už nějakou dobu. Byla v crackeru s tekuou rtěnku Nars <3 Obojí je malé balení a to mi naprosto stačí a vypadá to roztomile. 


Mamce se nelíbil kartáček u řasenky The ONE od Oriflame, tak mi ji dala. Přiznám se, zatím jsem ji nezkoušela, jelikož jsem ji nějakou dobu nemohla najít. Takže se na ni teprve vrhnu. 


A ještě tu mám krásnou taštičku s rolničkami <3 



Batiste suchý šampon- toho není nikdy dost a tenhle jsem ještě nezkoušela


Houbička na make-up. Těším se, až ji vyzkouším. Tuhle jsem ještě neměla. 


O paletce od Petry Lovelyhair jsem věděla, že bude pod stromečkem a byla jsem na ni zvědavá. Zítra se s ní nalíčím. Stíny vypadají krásně :) Máte ji někdo? 




Další produkt, o kterém jsem dlouho snila. Řasenka od Too Faced Better than sex a ještě jako bonus v balení s podkladovou bází. Co víc si přát. 


Malý odličovač Sephora


Gel shine lak na nehty z Avonu. Tyhle Gel shine laky jsem si oblíbila a určitě si v lednu nějaké objednám. Už jsem po nic pokukovala v katalogu. Ještě si musím rozmyslet barvu :) 


Lush moje srdcovka. Už se těším, až si je dám do vany, to bude krásná koupel <3 plus mám ještě z Lush malý vzoreček sprchového peelingu, který už jsem včera zkoušela 


Tyto linky na oči Revolution jsem ještě vůbec neměla a snad mě donutí více nosit linky. Vypadají nádherně. 


A jako poslední tu mám tužku na obočí Miss sporty, kterou jsem taky ještě neměla a ráda ji vyzkouším. 


Jaká kosmetika na vás čekala pod stromečkem? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)