sobota 16. července 2016

Knižní novinky

Vítám vás u dnešního knižního příspěvku. Myslela jsem si, že teď nějakou dobu knížky nebudu objednávat, ale tyhle jsem prostě musela mít :) Mluvili o nich Anie Songe a Lukáš (o setkání s nimi jsem psala v minulém příspěvku ZDE) a mě zaujaly natolik, že jsem si je chtěla hned pořídit. :)


Knížky jsem opět objednávala ze stránky megaknihy,cz, měly je tady za skvělou cenu :) 


V balíčku jsem ještě měla časopis, záložku, nálepku a DVD s filmem Ed, který vůbec neznám, tak uvidím. jaký bude :)   


A konečně se dostáváme ke knížkám, jsou to Čtyři dohody- Miguel Ruiz a Uvidíte to, až tomu uvěříte- W. Wayne, jedná se o inspirativní knížky. Dorazily mi včera a už těším se, jak se do nich pořádně začtu. Zatím jsem do nich jen tak nakoukla a něco málo si přečetla. :)


Co vy máte nějaké inspirativní knížky nebo máte nějaké oblíbené? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

4 komentáře:

  1. Tak Čtyří dohody jsou top! Je to moje nejoblíbenější kniha co se týká osobního rozvoje. Je pravdivá, čtivá a některé pasáže jsou velice osobní. Za mě palec nahoru za výběr :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na ni zvědavá a jsem ráda, že jsem si ji koupila:)

      Vymazat
  2. O knížkách jsem neslyšela, ale zní zajímavě. Snad budou vážně inspirativní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám :) jsem na ně zvědavá :) dneska jsem se už více začetla do knížky Čtyři dohody :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)