úterý 12. července 2016

Procházka, minigolf, výlet na zámek a ještě něco

Vítám vás u dnešního příspěvku, dalo by se říct plného malých výletů:) minulý týden jsem si na čtvrtek naplánovala kadeřnici a kosmetičku na úpravu obočí. Od kadeřnice jsem odcházela nadšená (bohužel jsem si neudělala hned fotku), tady tu jsem fotila později odpoledne při čekání, než budu moct jít ke kosmetičce. Došla jsem k ní a na dveřích na mě čekal lísteček, že je z důvodu nemoci zavřeno (a to jsem ráno přemýšlela, že to přesunu na příští týden, protože mě bolelo břicho). Šla jsem zkusit jinou kosmetičku, jestli má volno, neměla, tak jsem se k ní aspoň objednala na pondělí.



Zašla jsem do pár obchodů, aby cesta do města nebyla úplně zbytečná. Ve Fann parfumerii měli poslední den akci na 20% slevu, tak jsem toho využila a zašla jsem tam. Jednu věc jsem měla předem vybranou a druhá mi padla do oka až tam. Co jsem si koupila jste mohli vidět v kosmetických úlovcích ZDE. Pak mě napadlo zavolat kamarádce a zašly jsme na ledovou kávu. 

Poseděly jsme, popovídaly si a potom jsme vyrazily na autobus, když jsme přijížděly k nám, začalo strašně pršet, tak jsme se utíkaly schovat a nakonec jsme se šly celé mokré schovat do restaurace a daly jsme si výborné kuře na cucky s omáčkami :) Takhle hodně jsem už dlouho nezmokla :D 


V pondělí ráno jsem šla ke kosmetičce a jsem s výsledkem spokojená, objednala jsem se k ní i na příště :) 
K večeru jsem měla chuť na procházku, tak jsem vzala ven i čivavu, kterou mají u přítele doma a udělala jsem pár fotek :) Byla to příjemná procházka, užívala jsem si ji :) 




V poli skákal srnec, ale moc vidět nebyl :D :)

V úterý jsem s přítelem vyrazila na minigolf, každý rok si na něj alespoň jednou někam zajdeme :) Tahle dráha se mi povedla trefit na první pokus (jako jediná), jupííí :D


Tahle mi teda vůbec nešla a míček lítal, až mimo dráhu :D 

Přítel mě vyfotil, jak hraji, ale fotky se nějak neuložily, tak aspoň mám tuhle fotku, co jsem fotila já :) 


Po hře jsme zašli na kofolu a sečetli skóre. Samozřejmě, že zase přítel vyhrál :)


Ve čtvrtek jsme se vydali na výlet na zámek Tovačov. Hledala jsem nějaké místo na výlet, které není od nás daleko a ještě jsme tam nebyli :) Jestli máte Tovačov blízko nebo budete někde poblíž, určitě si sem zajeďte ;) 




Půlhodinové čekání, než začne prohlídka, tak jsem fotila :) 


Průvodce byl příjemný a dobře se ho poslouchalo :) 

Na zámku byly vystavené práce studentů řezbářské školy a mně se nejvíce líbila tato truhla s vyrytými názvy knih- Hvězdy nám nepřály, RUR, Padesát odstínů šedi a další :) 




Vyšli jsme si také na věž, která má 200 schodů, já výšky nemám ráda a vyjít na různé vyhlídky mi dělá problém, ale tahle byla v pohodě a zvládla jsem to :) 





Cestou zpátky jsme si zašli na oběd do Motorestu u Ivanky :) Kamarádka se kterou jsem byla na ledové kávě se jmenuje Ivanka, tak jsem jí hned poslala fotku, kam jdeme na oběd :D 


Pár suvenýrů z výletu :) 

Vyrazili jste v poslední době taky na nějaký výlet? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)