čtvrtek 28. července 2016

Mé knižní série /14/

Vítám vás u dnešního příspěvku, který je o další knižní sérii :) Tentokrát jsem sem zařadila knížky Zůstaň se mnou a Kam jsi odešla.


Zůstaň se mnou jsem četla minulý rok v létě o prázdninách, do knížky jsem se tak začetla, že jsem se od ní nemohla odtrhnout. Doslova jsem tu knížku hltala a odešla jsem od ní jen, když jsem opravdu musela. S napětím jsem čekala, jak knížka dopadne a opravdu mě příběh dostal a zasáhl. U některých částí knihy mi tekly slzy, bylo mi to strašně líto...První díl je z pohledu Mii, která je probere po děsivé autonehodě a nic necítí. Její tělo je v kómatu a ona sama může vidět a slyšet vše, co se děje kolem. Musí se rozhodnout, zda chce zůstat...  


Jakmile byl v prodeji druhý díl, tak jsem si ho taky pořídila. Odehrává se tři roky od autonehody Mii a její rodiny a příběh je tentokrát z pohledu jejího přítele Adama. V první chvíli mi to vadilo, ale brzy jsem uznala, že to takhle má být a bylo potřeba, aby to bylo z jeho pohledu. I tento díl byl silný (i když jiným způsobem než první) a také jsem ho hltala a s napětím čekala, jak bude dál pokračovat.  


A co vy a knížky Zůstaň se mnou a Kam jsi odešla? Budu ráda, když se podělíte v komentářích :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

6 komentářů:

  1. U Zůstaň se mnou jsem nejdřív viděla film a až po filmu jsem četla knížku. Líbily se mi :) A druhý díl Kam jsi odešla jsem si musela půjčit taky, četla jsem ho letos :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem dočetla první díl, tak jsem si říkala to je už všechno, já chci ještě další stránky :) oba díly se mi líbily. Film jsem viděla, až po přečtení knížky. Jsem zvědavá, jestli bude zfilmovaný i druhý díl :)

      Vymazat
  2. Sérii jsem bohužel ještě nečetla, akorát jsem viděla film. První díl mám doma ještě ve starém vydání. Snad se k jeho přečtení brzy dostanu, i když o tom docela dost pochybuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud váháš, jestli ji číst, tak ti ji můžu doporučit, mně se četla dobře a jak jsem psala, měla jsem ji rychle přečtenou :)

      Vymazat
    2. Neváhám, jen se k ní nějak nemůžu dopracovat. Celá já :D

      Vymazat
    3. To znám, taky to tak u některých knížek mám :D Mám chuť si tyhle knížky přečíst znovu :) Asi to nechám na zimu, zachumlám se do deky a začtu se :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)