pátek 22. července 2016

Knižní tipy na léto

Vítám vás u dnešního knižního příspěvku. Tentokrát jsou to knižní tipy na léto- na dovolenou nebo jen tak, když budete mít chuť si něco přečíst třeba v deštivých dnech:) Tento příspěvek mě napadl včera večer. S přítelem odjíždím zítra na dovolenou a na blog mám připravené příspěvky, které tu budete během příštího týdne mít :) pokud budete chtít vidět nějaké fotky z dovolené, tak budou na instagramu ZDE a na facebookové stránce blogu ZDE- budu ráda, když se na ni přidáte :) Pokukovala jsem v knihovničce po více knížkách a nakonec jsem vybrala tyhle :)


Jen jeden den a Jen jeden rok- Gayle Formann
Knížky od kterých jsem se nemohla odtrhnout a čekala jsem, jak to bude pokračovat a jak to nakonec všechno dopadne. Příjemný oddechový příběh. Četla jsem ho moc ráda a postavy jsem si moc oblíbila :)


Girl online a Girl online na turné- Zoe Sugg
Příběh dívky Penny, která píše blog Girl online a snaží se zvládat své záchvaty paniky. Také je v příběhu Noah, se kterým se Penny seznámí. Příběh se moc dobře čte. Líbí se mi, jak jsou tu vždycky příspěvky z jejího blogu, které dávají čtenáři jiný pohled na příběh. :)


Sólo pro Kristýnu- Lenka Lanczová
Když si v létě vzpomenu na knížky od této autorky, tak se mi jako první vybaví kniha Sólo pro Kristýnu, je to skvělá oddechová knížka na léto. Ráda se vracím k těmto knížkám, které jsem četla před lety :)


Užívejte si léto ;) 
Já jdu trochu pouklízet, chystat a balit věci na dovolenou, ať máme všechno nachystané a zítra už můžeme jen vyjet :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)