čtvrtek 14. července 2016

Pobyt v kempu a setkání s Anie Songe

Vítám vás u dnešního příspěvku :) S kamarádkou jsme se rozhodly, že vyrazíme na setkání s Anie Songe (odkaz na její blog ZDE) do Brna do kempu Pasohlávky v sobotu 9. 7. a vyrazíme už v pátek, abychom si ten výlet více užily, jenže ve čtvrtek napsala Anie na událost, že v kempu Pasohlávky není volno a musí se najít jiný kemp, tak jsme čekaly, kde to bude. Večer dělala Anie s Lukášem (se svým přítelem, kdyby někdo nevěděl) livestream, ten jsme nestihly od začátku a sekal se nám a na facebookové stránce jsme se potom dozvěděly, že to bude v nějakém kempu Obora. Tak jsme si ho našly a hledaly jsme trasu, jak se k němu dostaneme. Docela to bylo složité, že jsme se nakonec rozhodly, že pojedeme na setkání do Ostravy v pátek 8. 7. do kempu v Hlučíně. Našly jsme si autobusy a šly jsme si každá zabalit věci, abychom ráno po osmé mohly vyrazit. :) Ráno nás můj přítel zavezl do Prostějova na autobus do Ostravy, potom jsme jely z nádraží tramvají na zastávku Křižíkova a z té jsme zhruba půl hodiny jely autobusem do Hlučína, ve kterém jsme potom hledaly kemp. Ten jsme úspěšně našly, ubytovaly jsme se na jednu noc s tím, že se pak rozhodneme, jestli zůstaneme i další. Našly jsme si ideální místo pro stan a vrhly jsme se na stavění stanu.

Anie Songe- O životě na Bali, digitálním nomádství, snech a lásce 
Obrázek z facebookové stránky Anie jsem poslala kamarádce s otázkou Pojedeme? :) A bylo rozhodnuto. :) 


Stan jsme začaly stavět nějak ve dvě hodiny.  Jak můžete vidět, zvládly jsme ho postavit :) Kamarádka má větší zkušenosti se stanováním než já :) Já jsem spala ve stanu jednou na malé kopané a toto bylo mé první stanování v nějakém kempu :) Při stavění stanu, jsme zahlídly Anie a Lukáše, tak jsme aspoň už věděly, že už tu jsou. Po dostavění stanu jsme se šly najíst a viděly jsme je znovu a už jsme věděly, kterým směrem se máme za nimi vydat. Kemp je totiž hodně velký :) 


Ze stanu jsme měly krásný výhled na vodu :) 


Než jsme šly na setkání, koupily jsme si ještě něco na pití a viděly jsme, jak Lukáš věší po stromech krepový papír jako cestičku k místu setkání, a tak jsme se tam chvilku před půl pátou vydaly. Přišly jsme jako první, tak jsme si s nimi chvíli popovídaly samy (což bylo super a potom jsme se shodly, že jsme rády, že jsme s nimi takhle na chvíli byly). Postupně začali přicházet další a další a před pátou jsme naplno začali. Anie a Lukáš se střídali v povídání. Když měl někdo nějaký dotaz, tak se hned zeptal a povídali jsme tak nějak všichni. Někteří vyprávěli své životní příběhy a povídalo se o všem možném. :) Bylo to moc příjemné setkání, jsem ráda, že ho udělali a měla jsem možnost se s nimi setkat osobně. Od Anie jsem si koupila další náramek a rozdali nám dva plakáty s fotkami z instagramu, na jednom byly fotky z Thajska a na druhém z Bali :) Ze setkání jsme odcházely nějak v jedenáct, jelikož se blížila bouřka. V noci pořádně lilo, byla bouřka. Naštěstí nám do stanu nenateklo. 
Společná fotka z facebookové stránky Anie :) 


Fotka s Anie <3 

Tady můžete vidět dva náramky, co jsem si koupila od Anie, ten s růžovou třásní jsem si koupila právě na tom setkání a ten druhý jsem si od ní objednala ještě s dalšíma dvěma, když byla v Thajsku, psala jsem o tom ZDE :) 


V sobotu bylo docela zataženo, ráno jsme se vydaly nakoupit snídani do obchodu a podívaly jsme se  na náměstí. Cestou bylo chvíli zataženo a chvíli svítilo slunko. 



Samozřejmě jsme zašly do DM, ale nic jsme si nekoupily :D Konstatovaly jsme, že u nás je větší výběr :) 



Když jsme šly zpátky do kempu zastihl nás déšť, tak jsme se schovaly a teprve potom jsme šly ke stanu, jelikož to bylo ještě daleko :) A taky jsme cestou zpátky viděly hasičské auto nazdobené na svatbu. Prodloužily jsme si ubytování na další noc, počasí nás neodradilo, i tak jsme si to tady užívaly :) 


Dopoledne jsme byly u stanu, potom jsem si zašly na oběd a po něm jsme se procházely v kempu. Šly jsme vždycky kousek, pak jsme se na chvíli posadily, odpočívaly, udělaly nějaké fotky a potom jsme šly zase dál. Bylo zataženo, takže se nedalo koupat, ale když vysvitlo na chvíli slunce, tak nám bylo horko, že jsme se i trochu na obličejích spálily :D 













Delší zastávku jsem si udělaly na místě, kde jezdili na vodních lyžích a byla to parádní podívaná :) 




Potom jsme šly pomalu zpátky ke stanu a zašly si na zmrzlinu, já jsem si dala šmoulovou, kterou jsem už dlouho neměla a před tím jsem se ještě pohoupala :) 



Kamarádka zašla pro mochito a pustily jsme si na mobilu film Co jsme komu udělali :) v kempu bylo hodně Poláků a vedle nás byl mladý polský pár, ujistily jsme se, že polsky teda nerozumíme :D  Na jídlo jsme si daly jakýsi cheesburger a horší jídlo jsme nejedly, bylo to děsné :( 



Večer jsme se šly ještě projít na druhou stranu kempu, než jsme byly odpoledne :) 



Šly jsme kolem místa, kde jsme měly setkání s Anie a ještě jsem vyfotila fáborek z krepového papíru, který značil cestu k nim, jak jsem již zmiňovala :) 


V neděli jsme ležely u vody a trochu jsme se opalovaly. Po jedné jsme zašly do občerstvení na straně kempu, kde bylo setkání s Anie a daly jsme si langoše, původně jsme si chtěly dát pizzu, ale vzhledem k tomu, že byla doba obědů, tak by byla až za hodinu a tak dlouho jsme nemohly čekat, protože jsme musely jít balit stan. Naštěstí se nám stan podařilo zabalit bez problému a po třetí hodině jsme vyrazily na autobus do Ostravy na Křižíkovu a z té tramvají na autobusové nádraží :) 


Z nádraží jsme se vydaly do obchodu koupit si jídlo a pití a já jsem si dala na osvěžení nanuk Mrož :) V šest hodin nám jel autobus a cestou jsme se dívaly na film Spávnej dres a povídaly jsme si o všem možném a také o tom, že bychom se chtěly podívat na Bali za Anie a Lukášem. Někteří jim na setkání říkali, že se s nimi uvidí v září na Bali. Do Prostějova jsme dojely o půl deváté a tam na nás čekal přítel kamarádky :)


Byly to úžasné tři dny, které jsme si obě užily a jsem moc ráda, že jsme na takový výlet vyrazily a neodradila nás delší cesta do Ostravy a přestupy v Ostravě, kde to vůbec neznáme. Vždycky se našel někdo, kdo nám poradil. :)  


Těším se na vás u příštího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Vypadá to jako pohodová dovolená. My jsme jezdili dřív na dovolenou do penzionu a nenapadlo mě, že někdy budou dovolené jiné. Vloni jsme poprvé zkusili jet pod stan a to byla teprve ta pravá dovolená. Taková svoboda. Mohli jsme jet kam jsme chtěli a kdy jsme chtěli, takže teď už jedině pod stan :-) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to parádní, s kamarádkou jsme si to užily :)) Jo jo má to něco do sebe. Tak užívejte :))

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)