středa 2. prosince 2015

Balzámy na rty- těch nikdy není dost

Málem bych zapomněla na tento příspěvek s balzámy na rty :) máme tu už konečně prosinec, tak u dodělávání tohoto příspěvku poslouchám vánoční písničky např. All I want for christmas....
od minulého týdne jsem nachlazená a mám rty popraskané více než normálně v tomto sychravém počasí, takže balzámy na rty jsou mou velkou nutností (a krémy na ruce) 

fotky jsem vyladila už trochu vánočně :) 
nejvíc mám ráda balzámy od Essence Kiss care love 
a jako další balzám jsem si oblíbila balzám jahoda a jojobový olej (dole vlevo na fotce)
mám ho položený na nočním stolku u postele a nejčastěji ho používám na noc 


balzám eos jsem si moc neoblíbila, není špatný, ale ty které jsem vypsala výše 
jsou mnohem lepší (další eos bych si už nekoupila) 


moc se těším, až si otevřu Baby lips vánoční Sweet apple, který mi 
z těch vánočních voněl nejvíc (momentálně kvůli rýmě absolutně nic necítím, 
tak si ještě budu muset počkat, než si budu moct užívat vánoční vůně)


neodolala jsem a koupila jsem si dva Baby lips Electo  


krásně také voní balzám Chupa Chups :)


moc se mi líbí obal jahůdkového balzámu, je prostě top 



A co vy a balzámy na rty- taky razíte heslo, že jich nikdy není dost :D 

Těším se na vás u dalšího příspěvku, který bude o kosmetických úlovcích :))

4 komentáře:

  1. Já pořád hledám nějaký balzám, který voní po vanilce nebo čokoládě, ty sladké ovocné vůně mě moc netáhnou. Mám vajíčko z Oriflamu, ale chtěla bych klasický balzám.
    Budu ráda, když se podíváš ke mně na blog.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad brzy objevíš takový, který ti bude vyhovovat :)
      Ráda se podívám :)

      Vymazat
  2. Chci tolik balzámů!! :)
    Eos mi taky moc nevyhovuje tak jsem ráda, že nejsem jediná :D

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)