středa 16. prosince 2015

Cesta do Olomouce, Yankee Candle a vánoční trhy

Konečně jsem se dostala k napsání tohoto příspěvku :) minulý týden jsem byla v Olomouci, protože jsem potřebovala něco zařídit. Jela jsem ve středu, ale vyřizování nějak nevyšlo a bylo jasné, že budu muset jet znovu v pátek. Vydala jsem se do Šantovky, plus jsem se ještě potom chtěla jít podívat na vánoční trhy. Nějak jsem to nestíhala, proto jsem si trhy nechala na pátek. Do Šantovky jsem jela kvůli svetru, který jsem si už dlouho chtěla koupit v H&M- plus jsem tam měla kartičku s 20% slevou :) Po svetru jsem toužila od 12. listopadu, kdy jsem ho viděla v časopise JOY (proto vím to datum tak přesně, v ten den časopis vyšel :D )

tady máte obrázek z časopisu :) 

krásně nazdobené stromky jsem prostě musela vyfotit :)  



konečně ho mám jupí, nosím ho teď hodně často, jsem z něj nadšená 
(jen jednu výtku k němu mám- občas na některých místech trochu kouše, ale není to nic strašného)


V pátek jsem měla zajímavou cestu do Olomouce, jela jsem od nás přímým spojem až do Ol a pan řidič neznal cestu, takže ho museli navigovat cestující :D dojeli jsme nedopatřením i tam kam jsme neměli, pán špatně navigoval a já zrovna nesledovala cestu, jinak bych panu řidiči poradila, jelikož cestu znám moc dobře, jak jezdím často :D 
Nejvíc mě dostalo, když se pan řidič zeptat, jestli někdo neví, jak se dostane na dálnici, chudák 

Jako první jsem si v Olomouci vyřídila, co jsem potřebovala a potom jsem se vydala směrem k vánočním stánkům, před tím jsem ještě šla do obchůdku Yankee Candle :) 
vystoupila jsem na Náměstí republiky a vydala jsem se do jedné uličky, cestu znám jen zhruba :D 
ocitla jsem se jaksi v ulici, kterou vůbec neznám a když už jsem si říkala, že jdu asi špatně, byla jsem skoro tam, kde jsem chtěla být :D (taky to tak máte, že cestu někam znáte jen zhruba a nakonec tam nějak dojdete, pomalu ani nevíte jak :D)


obchůdek jsem už pak našla rychle a šla jsem se kochat vůněmi :) 
kupodivu jsem se udržela a žádnou svíčku jsem si nekoupila, jen jsem čuchala a fotila :D








potom už jsem si šla projít stánky 

nejvíc se mi líbil tento kolotoč :) 




nic moc jsem nekupovala, akorát ponožky a lízátka, která mám strašně ráda :) 
a dala jsem si horký jablečný mošt nebo něco takového :D 


Miluji tento vánoční čas :)) 
A co vy byli jste si projít vánoční trhy? :)) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)