neděle 13. prosince 2015

Cukroví, vánoční ozdoby, vánoční knihovnička a Jackie

Dnešní příspěvek bude laděný vánočně ;) 
Přes týden jsme dělali doma cukroví 
první to byly perníčky


Jackie asistovala a chodila nám po nohách, jak se pořád chtěla někam nacpat :D 





jako další jsme dělali linecké 




a jako poslední rohlíčky (nyní už máme i další druhy, ale ty nemám nafocené)

Kolik pečete druhů cukroví? :) 


trochu jsem si nazdobila i knihovničku 




na boku knihovničky mám pověšené sovičky a stromečky 



dostala jsem úžasný předčasný dárek k narozeninám 
kosmetický adventní kalendář Balea
okýnka si otvírám postupně každý den a vždycky se těším, co tam bude  :) 


na střešním okně mám alespoň řetěz 


když jsem byla v Brně, tak jsem si v Nanu Nana koupila lízátka 


Jackie se přišla podívat, co dělám a vyfotit ji v klidu byl hodně těžký úkol :D 



ozdobila jsem si šperkovnici, na které mám rtěnky, stíny na oči, hodinky a řetízek se jménem


u přítele mám takhle schované vánoční ozdoby 



už se těším, až jimi nazdobím stromeček 





ráda poslouchám písničky od Kristíny a moc se mi od ní líbí tady ta vánoční 



a zamilovala jsem si tuto novou písničku k pohádce, která bude v tv 26. 12. ve 20: 00 na ČT1
a Kristína v ní také hraje :)  
pohádka se jmenuje Johančino tajemství 



Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Jééé, koukám jak ,,jack" hezky asistuje :)
    A máte krásná vykrajovátka, my používáme tak akorát 3-4 základní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta by chtěla asistovat u všeho :D :))
      My vždycky nějaké přikoupíme, tak jich máme víc :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)