čtvrtek 3. prosince 2015

Kosmetické úlovky za měsíc listopad

Opět ten měsíc utekl strašně (mohl by ten čas ubíhat pomaleji, přijde mi, že všechno strašně rychle utíká) rychle a máme tu zase kosmetické úlovky :)

za měsíc listopad jsem si pořídila pár věcí 


z Oriflame jsem si objednala dózu na odličovací tampony

¨

a jako další oční linky The ONE Wonder line 
a zlatou řasenku  


v časopisu jsem měla express nail peeling pen od Essence 


a jako poslední jsem si pořídila balzámy na rty Baby lips 
Electro a vánoční Sweet apple, které voní moc krásně 
ostatní mi tolik nevoněly 


ještě jsem zapomněla, že jsem si minulý týden koupila
Catrice tekutou rtěnku- Shine Appeal Fluid Lipstick 
080 Rose, Would You...?



A co vy a kosmetické nákupy? Co jste si pořídili? ;) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

4 komentáře:

  1. Krásne úlovky ♥ Ten zimný baby lips ma celkom láka, hlavne jeho dizajnom, ten je krásny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem s nimi moc spokojená :) je krásný a vůně je taky krásná :D

      Vymazat
  2. tá zlata riasenka musi byť super :3 len asi nie na bežne nosenie :)
    na fotenie či ples bude skvela :)


    GIVEAWAY O SKVELE CENY NA BLOGU
    http://nicolettelear.blogspot.com/2015/12/giveaway-time.html


    Nicolette Lear

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj na běžné nošení to není :) zatím jsem jí zkoušela bez černé řasenky jen samotnou, ale chci si ji používat na vánoce na černou řasenku :))
      na GIVEAWAY se ráda podívám :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)