pondělí 14. prosince 2015

Jackie- s námi 3 roky

Dnešní příspěvek bude o naší Jackince :) 9. října oslavila 3 roky a dnes jsou to tři roky, co Jackie máme. Tak jsem se rozhodla, že to spojím a napíšu o tom dnes :)

<3  první fotka Jackie 14. 12. 2012 <3 


hned si oblíbila postele :D 
prcek malý to byl :D


Jackie si vyhrála se vším :)


tuto fotku miluji, růžové bříško <3 


tady už přišel rok 2013

i batoh je pohodlný na ležení 


první pelíšek nedopadl dobře :D rychle ho rozcupovala 


Jackie veget na gauči 


tahle fotka je prostě úžasná 
důležitá Jackie 


první sníh, pěkně se v něm vyblbla 


úsměv prosííím :p


tady je Jackie ve sněhu v březnu, kdy napadla kupa sněhu 



a tady se už Jackie vyhřívá na svém oblíbeném místě na schodech


pokouše a okouše, co se dá 


typický postoj s kmitajícím ocáskem a výrazem dej mi něco dobrého 


tak co ta sprcha, jdeme na to :D 


milovnice bublin, ty prostě zbožňuje  


a máme tu rok 2014 

mafián :D 


další z oblíbených míst na spaní je křeslo 


zásoba bublifuků je nutná ;) 


no co koukáš, já se nacpu všude (tady sedím v křesle a Jackie se doslova nacpala ke mně)


Jsem Jackie a ráda cupuju deky na kousíčky 


jedna procházková <3 
úplně jiný březen než v roce 2013


Jackie poznala nového kamaráda Edíka :)
když ti dva běhají po zahradě, tak je to parádní podívaná 
a také poryli záhony :D 


schody stále oblíbené místo na vyhřívání 


tady jsme šli na procházku, brácha se šel podívat, co je za potokem a Jackie se vydala 
za ním, ale nějak se uprostřed potoka zastavila a měla stejný postoj jako, když ji dáme do vany a čeká, až ji osprchujeme, tenkrát jsme se u toho strašně nasmáli :D 


jedna stylová
to koukáte, co mám za brýle 


a je tu opět Jackie ve sněhu,  začátek roku 2015


v dubnu blbinky s pampeliškami
jak modelka :D 


dlabu na všechno, pohoda největší 


kuk ;)
no co koukáš :D 


takhle lehává nejčastěji, zahrabaná v peřině 



Pac a pusu Jackie :) 

Vybrala jsem různé fotky ze všech tří let, co je Jackie s námi. Nejvíce fotek, co mám v pc jsou s Jackie. Ta neprotestuje, že se nechce fotit :)) Probrala jsem všechny fotky a u toho zavzpomínala na různé blbiny, co Jackie vyvedla :D Doufám, že vás některé fotky i pobavily :)
A co vy a vaši mazlíčci? :))

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)