úterý 29. prosince 2015

Narozeniny, zdobení stromečku, vánoční čas, akvárko

Dnešní příspěvek bude laděný vánočně, jinak by to v tomto čase ani nešlo :)) jak jsem již psala, miluji tento čas- vánoc, pohody a klidu (není potřeba se stresovat) ;) 
Letos jsem opět dělala věnec a tento máme s přítelem :) pravidelně jsme každou adventní neděli zapalovali (neflákali jsme to :D) 

 

pár dnů před Štědrým dnem mám narozeniny a letos jsem oslavila 24. 
oslavy se krásně vydařily, jak u nás tak i u přítele 
(znáte to- ne vždy je vše podle vašich představ a teď docela bylo a jsem za to ráda)


Jackie dostala nového plyšáka medvědího kamaráda, tak nám ho musela přinést ukázat :D


na zdravíííí 


den po oslavě narozenin jsem se chystala na zdobení stromečku 
strašně ráda zdobím stromeček, to je prostě moje :)
s přítelem si ho dáváme dřív a doma u našich zdobím s bráchou stromeček až 24. 



čokoládek není nikdy dost (doufám, že je sníme, než budeme odstrojovat stromek :D)





moje oblíbená ozdoba- koupila jsem ji v Nanu Nana <3 


teď vám tady ukážu něco z našeho akvárka, objevili jsme to na Štědrý den :D 
aneb Je tam :DD



takhle jsme s bráchou nazdobili stromeček a ještě ze zdobení natočil časosběrné video, 
kdyby to šlo nazdobit tak rychle jak na videu :D 



Zapomněla jsem vyfotit štědrovečerní večeři
každý rok máme klasiku- bramborový salát a smaženého kapra (mňam)
letos jsem se na to těšila už od léta :D 
tady už Jackie rozbaluje dárek, ve kterém má dobroty 
a schovaného dalšího plyšového medvídka 
hned mu ukousla mašli :D



bílý méďa není tak odolný jako hnědý :D
packa už je vykuchaná :D 



tak to dopadne, když chcete vyfotit pesana ve vánočním oblečku, 
měla ho na sobě jen chviličku na focení :D 


a takhle to dopadá, když chcete Jackie vyfotit u vánočního stromku pro změnu :D 


lákáte na dobroty 


a pořád neposedí v klidu 



tak aspoň pár fotek se povedlo a nejsou rozmazané :) 





vánoční svátky jsem si moc užila a i ty dny před nimi s mými kamarádkami :)) 


miluji tyto ozdoby na vánočním stromku u babči a dědu 
každý rok mají stejné, už několik let 


nejoblíbenější s pejskem <3 



norování v peřině aneb najdi Jackinu  :D 


už to zvíře na nás vykouklo :D  


tady ty sklenice jsem si moc oblíbila a za nimi vidíte moje rozestavěné puzzle
od léta, které nejsme schopni poskládat
před pár lety jsem to zabalila a letos v létě jsem to chtěla zkusit znovu :D
opět se nepovedlo 



já ho nekoušu, to jenom tak vypadalo 


ještě jedna u stromečku :) 


takhle nějak vypadalo dnešní pohodové odpoledne


a k tomu voněl vosk Yankee Candle 
(mimochodem- samozřejmě, že jsem neodolala vánočnímu výprodeji :D)


jedna fotečka v mé úžasné chundelaté mikině, kterou jsem dostala k narozkám :) 


a nyní u psaní příspěvku popíjím čaj z mého nového hrníčku :) 


A co vy si dáváte dobrého na Štědrý večer? 
Dodržujete nějaké tradice?  :) 

My pouštíme lodičky, ale letos jsme to vynechali

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)