pondělí 7. prosince 2015

Přečti a najdi- 6. soutěžní kolo

Tento týden začíná poslední kolo Přečti a najdi 
a bude s knížkou Stmívání- Stephenie Meyer 

více o soutěži zde

1. Odpovědi mi posílejte na e-mail Monulkov.blog@seznam,cz 
2. Do předmětu napiště Přečti a najdi a o jaké soutěžní kolo se jedná- 1. soutěžní kolo, 2  soutěžní kolo...
3. Poté napiš do emailu číslo str. na které se úryvek nachází a popřípadě i název kapitoly+ odpovědi na další otázky (uvidím, kolik jich nakonec bude)


Na které stránce se nachází tento úryvek?

   „To je Edward a Emmett Cullenovi a Rosalie a Jasper Halleovi. Ta co odešla, byla Alice Cullenová; všichni žijí spolu u doktora Cullena a jeho ženy. Řekla to šeptem.
    Podívala jsem se po očku na toho krásného kluka, který se teď díval na svůj podnos a dlouhými bledými prsty drobil dalamánek. Jeho ústa se velmi rychle pohybovala., jeho dokonalé rty se sotva otvíraly. Ostatní tři se stále dívali jinam, a přesto jsem cítila, že k nim tiše mluví.
   Zvláštní neobvyklá jména, pomyslela jsem si. Taková mívají babičky a dědečkové, Ale tady jsou možná zrovna v módě- maloměstská jména? Konečně jsem si vzpomněla, že moje sousedka se jmenuje Jessica, což je jméno naprosto běžné.  

Otázka o blogu:

Pod jakým číslem se tato série objevila v příspěvcích Mé knižní série? 

Rozhodla jsem se, že soutěž ukončím o týden později tedy 20.12.- abyste měli více času na hledání správných odpovědí ;)


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)